- Barátságos, családias közösség, amit a vállalati rendezvények erősítenek
- Egymást segítő és támogató munkavégzés
- Stabil, szakmailag felkészült és dinamikusan fejlődő kollektíva
- Közös célok és értékek kötnek össze minket
- Etikus üzleti gyakorlat mind az ügyfeleink, mind a kollégáink felé
- Elköteleződés a különböző minőségbiztosítási rendszerek működtetése mellett
- Kiszámítható, stabil vállalati háttér, telephelyenként megegyező folyamatok
- Kollégáink magas szakmai felkészültséggel rendelkeznek
- Hatékony problémamegoldás működésünk minden területén
- Folyamatos fejlesztés és fejlődés ügyfeleink és kollégáink visszajelzései alapján
- Kollégáink rendszeresen részt vesznek különböző képzéseken
- Modern technológiákat és ismereteket alkalmazunk mindennapi munkánkban
Filozófiánk
Pappas Auto már több mint hét évtizede van jelen az autópiacon, és mára Közép-Európa egyik legnagyobb és leginnovatívabb járműkereskedelmi vállalatává vált. A cég filozófiáját a minőség és az innováció határozza meg, melyeket személyes tanácsadással ötvöz, hogy ügyfelei számára kimagasló élményt nyújtson.
Nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfélorientáltságra, melyet az egyéni tanácsadás és a folyamatosan bővülő szolgáltatási kínálat jellemez. A vállalat rugalmasan reagál az ügyfelek igényeire, és törekszik mindenki számára egyedi megoldásokat kínálni, figyelembe véve munkavállalóink és ügyfeleink visszajelzéseire. A széles termékválaszték mellett számos pénzügyi és flottakezelési lehetőséget is biztosítunk ügyfeleiknek.
Díjaink, eredményeink
Szerviz
Szerviz üzletágunk elismerései: Büszkék vagyunk arra, hogy szervizeinkben Magyarország legelismertebb kollégái dolgoznak. Nálunk a professzionalitás nem csak egy szlogen, hanem mindennapjaink részét képezi. Kollégáink évek óta dobogós helyezéseket érnek el magyarországi, illetve világversenyeken különböző kategóriákban. Szerelők, munkafelvevők, diagnózis technikusok... Ha a Pappast választod, díjnyertes kollégáktól tanulhatsz!
Értékesítés
Rendkívüli örömmel tölt el bennünket, hogy értékesítőink és szalonjaink régóta Magyarország és Európa legjobbjai között szerepelnek. Magas fokú ügyfélkiszolgálás, innovatív ötletek és professzionalizmus jellemzi értékesítési csapatunkat is. Elhivatottságuknak és kiemelkedő teljesítményüknek köszönhetően kiemelkedő darabszámokat értékesítünk és büszkék vagyunk arra, hogy többször nyertük el az Év Márkakereskedője díjakat is. Gyere, és légy része sikereinek!
Back office
Külső partnereink mellett vezetőségünk is elismeri kollégáink magas szintű teljesítményét. Minden évben kiosztásra kerülnek Best of díjaink, amivel a legjobbak legjobbjait értékeljük. Nem csak a szakmai teljesítményt, hanem a közösségi hozzáállást, újító ötleteket és a lojalitást is elismerjük. Csatlakozz hozzánk, és mutasd meg, mit tudsz!
Szerviz
A Pappas Auto szervizhálózatában az ügyfélorientált megközelítés és a hatékony szervizfolyamat biztosítja az autók tulajdonosainak teljes körű elégedettségét.
Első lépésként ügyfeleink munkafelvevő kollégáinkkal találkoznak, akik műszaki ismereteikkel végeznek egy előzetes hibafelmérést az autó lehetséges javítási igényéről. A személyes találkozó alkalmával egyeztetik a pontos elvárásokat, javítási igényeket és tervezett javítási időt.
A javítás vagy karbantartás során a szerelőink és technikusaink veszik át a feladatot, akik a legújabb technológiával és eszközökkel dolgoznak. A munkálatok befejeztével az autó alapos ellenőrzésen megy keresztül, hogy minden részlet tökéletesen megfeleljen a legmagasabb minőségi követelményeknek.
Raktáros kollégáink biztosítják a szerviz zavartalan működését, hogy a javításhoz szükséges anyagok és eszközök időben rendelkezésre álljanak. A szerviz adminisztratív területeinek dolgozói pedig koordinálják és támogatják a szerviz mindennapi életét, hogy arra fókuszálhassunk, ami igazán fontos: a maximális ügyfélelégedettség elérésére.
Értékesítés
A Pappas Auto kiemelkedően hosszú értékesítési tapasztalattal rendelkezik, amely a mai napig biztosítja piacvezető szerepünket.
Értékesítőink naprakészségükkel, szakértelmükkel és tapasztalatukkal segítik az ügyfeleket a megfelelő autó kiválasztásában. Az értékesítők figyelembe veszik az igényeket és preferenciákat, hogy olyan személyre szabott ajánlatot tudjanak nyújtani, amellyel hosszú távon lesznek elégedettek ügyfeleink.
Az asszisztensek fontos szerepet játszanak az értékesítés során, hiszen ők segítik az értékesítőket az ügyfélkezelésben és az adminisztratív feladatokban. Ők biztosítják, hogy az ügyfélkapcsolat minden szakaszában zökkenőmentesen működjön a kommunikáció, és az értékesítéshez kapcsolódó minden dokumentum időben rendelkezésre álljon.
A termékspecialisták szerepe elengedhetetlen az értékesítési folyamatban, hiszen ők rendelkeznek a legátfogóbb tudással az eladott autók specifikációiról és tulajdonságairól. Ők tudják részletesen tájékoztatni az ügyfeleket az autók különböző funkcióiról és előnyeiről, hogy a lehető legjobb döntést hozhassák meg.
Az értékesítés során az ügyfelek minden lépésben megbízhatnak értékesítési csapatunk professzionalizmusában és elkötelezettségében. A legapróbb részletre is odafigyelünk, hogy az ügyfelek elégedettsége mindig az elsődleges szempont maradjon.
Back Office
A Pappas Auto adminisztrációs tevékenységei szorosan követik a hatékony üzleti folyamatokat és az ügyfélorientált megközelítést, hogy a vállalat belső ügyfelei teljes körű támogatásban részesüljenek.
A vállalati területek közötti szoros együttműködés kulcsfontosságú a hatékony működés és a sikeres teljesítmény szempontjából. A Könyvelés területén dolgozók pontosan és precízen rögzítik a pénzügyi adatokat, míg a Kontrolling terület elemzi ezeket az adatokat, segítve ezzel a stratégiai döntéseket. A Munkaügy és HR kollégái gondoskodnak a munkavállalók vállalaton belüli életéről, a teljes karrierút elejétől a végéig. A Diszpozíció és a Kiszállítás területein végzett munka biztosítja, hogy az ügyfeleink által rendelt gépjárművek időben átadásra kerüljenek, míg az IT területén dolgozók fenntartják a vállalati informatikai infrastruktúrát. Marketing csapatunk pedig különböző kreatív kampányok és stratégiák segítségével növeli a Pappas Auto hírnevét.
Mindezek összehangolt működése nélkül a vállalat nem tudna hatékonyan működni és versenyképes maradni a piacon. Ezért minden terület fontos része a vállalat egészének, biztosítva a magas dolgozói- és ügyfélelégedettséget.